آشنایی با 25 گواهینامه دیجیتال مارکتینگ معتبر و محبوب

اگر قصد استفاده از این روز در بازاریابی سایت خود دارید، توصیه میکنیم که حتما با کارشناسان سئو یا دیجیتال مارکترهای ما صحبت کنید تا بهترین بازدهی را داشته باشید. این روزها، بسیاری برندها از طریق تولید محتوا در اینستاگرام، با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار میکنند و محصولات و خدماتشان را تبلیغ میکنند. این گونه عملکردها امروزه به روش هایی بسیار مؤثر و جذاب برای برقراری ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات و افزایش فروش در اینستاگرام تبدیل شده است. آنگاه می­ توانید به موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ نزدیک شوید.

اما در این همه شلوغی و میان این همه برند دیگر، آیا برند شما از طریق تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام (Instagram marketing) دیده خواهد شد؟ در این دوره آموزشی که با توجه به نیاز روز به صورت آنلاین برگزار می شود، تمامی جنبه های دیجیتال مارکتینگ چه از نظر اصولی و پایه ای بازاریابی و چه از لحاظ تخصصی و ابزار محور بررسی و آموزش داده می شود. هشتگ های برند شده سبب می شود پست های اینستاگرامتان اغلب توسط افرادی که شما را می شناسند. چرا که به واسطه استوری می توانید به میزان زیادی در فید های فالوور هایتان دیده شوید.

توضیحات: در این درس یاد می گیرید منبع ترافیک خود را پیدا کنید – کاربران چگونه شما را پیدا می کنند. استوری ها به شما کمک می کنند که مخاطب ها و فالوور های شما افزایش بیابد و بحث برندینگ شما همیشه پر تکاپو باشد. دلیل اصلی آن این است که کاربران می توانند با استفاده از گوشی و یا تبلت خود در هر جای این دنیا که هستند وارد سایت و پلت فرم های مختلف شوند و اگر شما با این حوزه آشنایی داشته باشید می توانید در دید مشتریانتان قرار گیرد.

به این صورت که بسیاری از افراد که خودشان صاحب برند نیستند، در اینستاگرام با این برندها همکاری میکنند و به همکاری در فروش در اینستاگرام میپردازند، که به این کار افیلیت مارکتینگ میگویند. اینستاگرام مارکتینگ راهی برای کسب درآمد افرادی که خودشان صاحب برند نیستند هم تبدیل شدهاست! ای موضوع نمونهای بسیار خوب از کسب درآمد از اینستاگرام است که این روزها بسیار رایج شدهاست. اینستاگرام مارکتینگ و دانستن استراتژی بازاریابی اینستاگرام که از جمله رایج ترین اصطلاحات اینستاگرام است، مفهوم پیچیده و جذابی است که به دلیل پتانسیل بالای اینستاگرام و تعامل خوب مردم با این فضا به وجود آمده است.این پلتفرم با بیش از ۸ میلیون پروفایل، فرصتی عالی برای بازاریابی است!

از اینرو اهمیت سفارش تولید محتوا بیش از پیش برجسته تر می گردد به این دلیل که اگر حتی استراتژی محتوای بی نقص و کاملی تدوین شده باشد اما از طریق تولید محتوای اثربخش و متناسب با نیاز مخاطبان، با قدرت پیادهسازی و اجرا نشده باشد عملاً فرایند بازاریابی محتوا ناموفق خواهد ماند و متعاقباً پس از انتشار آن محتوا نیز موفقیتی حاصل نمی گردد.شناخت اهداف تولید محتوا در زمان سفارش تولید محتوا ضروری می باشد. البته اغلب بهتر است فرد را از رسانه اجتماعی به سایت بفرستیم و فروش در سایت اتفاق بیفتد. اینستاگرام از سال 2010 راه اندازی شد و از آن زمان دنیای رسانه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد.

امروزه هر کسب و کاری با هر ماهیتی یکی از ضروریاتش را در این می بیند که بازاریابی شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام ورود پیدا کند و برای برندینگ یا فروش و ارائه خدمات از اینستاگرام بهره ببرد. دلایل اهمیت دیجیتال مارکتینگ را میتوان در چندین مورد جمع کرد که هر یک نقش موثری در استقبال عمومی افراد از آن دارند. با بخت و اقبال نمیتوان در اینستاگرام بازاریابی کرد! آن برند نیز در ازای هر محصولی که شما میفروشید، به صورت پورسانتی به شما پول پرداخت میکند.