دیجیتال مارکتینگ چیست؟

گوگل آنالیتیکس اطلاعات زیادی در مورد سن، علائق، جنسیت، ساعتهای بازدید و غیره را در اختیار شما قرار میدهد. این شکل از محتوا میتواند به قانع کردن افراد برای خرید کمک زیادی کند. آگاهی از برند: پستهای بلاگ یا مقالات کوتاه به ایجاد آگاهی از برند کمک زیادی میکنند. ایبوکها و راهنماها میتوانند کمک زیادی به انجام این کار کنند.

این موضوع فرصتی ایجاد کرده است که شرکتها به تولید محتوای آموزشی برای مخاطبان خود بپردازند و با کمک آموزش، آنها را برای خرید محصولات قانع کنند. هرچقدر جزئیات کمّی و کیفی بیشتری از مشتریان بالقوهی خود بدانید (محل زندگی، سن، میزان درامد، شغل، چالشها، سلیقه و علایق، اولویتها و غیره) بهتر میتوانید مسیر استراتژی بازاریابی خود را طراحی کنید. فضای داستان میتواند از جانب سازمان یا مخاطب باشد. بهینهسازی موتورهای جستجو: تأثیرگذاری در نتایج جستجوی تیمهای خرید میتواند به جلب مشتریان کمک زیادی کند. مراقبت از سرنخهای فروش (منظور حفظ مخاطبان جدید است): رویدادها و وبینارها در این مرحله تأثیر زیادی دارند.

تبدیل سرنخهای فروش به فروش: استفاده از رویدادها، ارائهی مطالعات موردی و انجام وبینارهایی در مورد محصولات و صنعت میتوانند به نهایی کردن خرید کمک کنند. اینفوگرافیک ها از جمله محتواهای دیداری هستند که به شما کمک میکنند تا بتوانید مطالب را تصویرسازی کنید و از این طریق آنها بهراحتی بتوانند مفاهیم را درک کنند. تغذیهی سرنخهای فروش: ایمیل میتواند به تغذیه سرنخهای فروش کمک زیادی کند.

در بازاریابی محتوایی داستانسرایی اهمیت زیادی دارد. داستانسرایی ضمن ایجاد انگیزه برای دنبال کردن محتوا از جانب مخاطبان، باعث اخذ تصمیمات احساسیتر از جانب مشتریان سازمانی میشود. داستانسرایی فرصت بزرگی برای برندها است که در محتوا داستان خود را به مخاطبان و مشتریان سازمانی خود عرضه کنند. بررسی HubSpot نشان میدهد هشتاد درصد از تصمیمگیرندگان خرید در B2B ترجیح میدهند از طریق خواندن یک مقاله اطلاعات خرید خود را کسب کنند. ایمیل مارکتینگ: تأثیر بسیار مثبتی در B2B دارد. چنین محتواهایی با محتوای تولیدشده در فضای B2C متفاوت هستند.

تبلیغات نیتیو عمدتا در فید وبسایتها یا شبکههای اجتماعی نمایش داده میشوند یا به صورتی که در محتوای سایت ترکیب شوند. مسائلی نظیر نحوهی حضور شرکت در شبکههای اجتماعی، تعداد مخاطبان و نقد مخاطبان در مورد محصولات و خدمات میتوانند تعیینکنندگان مهمی در تصمیم خرید مشتری سازمانی باشند. از چه کانال هایی مشتری به کسب و کار جذب می شود؟ بنابراین ابتدا باید محتواهای مناسبی برای هر یک از این محصولات یا خدمات تولید کند تا مشتری با جستجو در دنیای اینترنت، با این موارد آشنا شود. بهعبارتدیگر بازاریابی محتوا همهچیز در مورد ایجاد محتوایی است که مخاطبان شما میخواهند ببینند، با هدف تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها؛ بنابراین محتوای خوب باید پایه و اساس استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد.

بنابراین طراحی سایت مناسب نیز بسیار حائز اهمیت است. پیگیری جدیدترین اخبار ارز دیجیتال یکی از موارد بسیار مهم در نکات خرید و فروش این رمز ارزهاست؛ در این مقاله قصد داریم به بررسی تاثیرات اخبار ارزهای دیجیتال بر بازارهای سرمایه بپردازیم تا عوامل مثبت و منفی این اخبار را دریابیم و در خرید و فروش ها از آن بهره ببریم. شما در این زمان استفاده از صرافی کیف پول من؛ به کیف پول جداگانهای نیاز ندارید و می توانید برای نگهداری ارزهای دیجیتال از کیف پول من استفاده کنید. از آنجا که ۸۰% گشت و گذار در شبکه های اجتماعی روی تلفن های همراه صورت می گیرد بدون شک حضور در این پلتفرم و در این جایگاه امری حیاتی است.

اکثر افرادی که اهل شبکههای اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر بودند در آن عضو شدند و حتی افرادی که اولین برخورد خود با اینترنت را داشتند، اولین شبکه اجتماعی که در آن عضو شدند، اینستاگرام بود. در مثالیدیگر، میتوانید استراتژی سئو یا تبلیغات گوگلی خود را فقط برای کسانی اجراکنید که کلماتی خاص را در گوگل جستجو میکنند. از خود بپرسید که واکنش مخاطبان شما به هر کدام از این روشهای تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ بسیاری از مردم متوجه نیستند که چه تعداد دارایی دیجیتال مارکتینگ در اختیارشان است.