دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

البته با کسب مشاورههای بازاریابی از کارشناسان و دیجیتال مارکترها میتوانید بدانید که هر کسب و کاری بایستی در اغلب شبکههای اجتماعی با بیش از صد میلیون کاربر عضویت داشته باشد و برند خود را به دید افراد برساند. بازاریابی درونگرا به هنر شما در جذب مخاطب از طریق پاسخ به سوالات آن ها از طریق محتوای مناسب و کاربر پسند می باشد. ما اینجا هستیم تا شما فقط بر پیشرفت فنی کسب و کار خود متمرکز باشید.

در روش بازاریابی ویروسی دیجیتال با منتشر کردن یک محتوا و تشویق کاربران به بازنشر آن در قبال تخفیف یا جایزه در بستر فضای اینترنت به تبلیغ کسب و کار خود می پردازند. تیم دیجیتال مارکتینگ تابان از سال 1391 در زمینه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت فعالیت میکند، در طی سالهای فعالتیمان سعی کردیم تا جایی که در توان هست به کسب و کار ها در جهت رشد در بستر اینترنت کمک کنیم و یا به آنها مشاوره دهیم. ۲۳ـ چقدر طول می کشد تا کسب و کار دیجیتال مارکتینگ نتیجه دهد؟

بازاریابی به روش دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با روش های سنتی گذشته سریعتر به نتیجه می رسند و اگر به خوبی بر روی تولید محتوای مناسب برای سایت خود و سئو و بهینه سازی سایت و محتوای تولید شده وقت بگذارید و کلمات کلیدی خود را به درستی انتخاب کنید می توانید در کوتاه ترین زمان نتایج مطلوبی بدست آورید. حال اگر برای کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی و سایت های معتبر تبلیغات انجام دهید زودتر به نتیجه خواهید رسید و می توان انتظار داشت که حداکثر ظرف مدت 6 ماه نتیجه مطلوبی حاصل شود.

فضای یوتیوب ، آپارات و اینستاگرام بیشترین شبکه های اجتماعی هستند که بازخورد آن بیشتر بوده و مخاطبان زیادی آن ها را دنبال می کنند و کسب و کار شما در این شبکه ها بیشتر مورد بازدید و توجه قرار می گیرند. اما دیدن ویدیوهای تبلیغاتی نیز به میزان جذابیت و گرافیک آن ها و همچنین ارتباط آن با موضوع کسب و کار شما بستگی دارد. محتوای تصویری یا ویدیویی نوعی دیگر از بازاریابی دیجیتال می باشد که بسیاری از کسب و کارها به سمت آن روی آوردن اند زیرا بسیاری از مخاطبان علاقه ی بیشتری به دیدن یک محتوا به صورت ویدیویی و تصویری در قالب های مختلف دارند تا خواندن یک محتوای طولانی.

برای مثال اگر قرار است مخاطب با دیدن یک محتوای ویدیویی جذب کسب و کار شما شود باید محتوای ویدیویی که تولید می کند بسیار قوی و حرفه ای باشد و برای مخاطب راهی جز دنبال کردن شما نگذارد. امروزه، این مفهوم به یکی از مهمترین ابزارها در بازار تبلیغات تبدیل شده است و تقریبا تمامی شرکت های حرفه ای در سراسر دنیا دارای تیم دیجیتال مارکتنیگ هستند. به تمامی فعالیت هایی که در حوزه ی اینترنت انجام می شوند و با شناسایی و بررسی رفتار مشتری به صورت آنلاین به تبلیغات در زمینه های مختلف می پردازد بازاریابی دیجیتال گفته می شود.

همچنین باید عنوان و کلمه کلیدی خود را به گونه ای تعیین کنید که به راحتی توسط موتورهای جست و جو برای کاربر پیدا شود و سایت شما جزو اولین سایت هایی باشد که گوگل به مخاطب نمایش می دهد. شما در این روش مستقیماً کاربر را در معرض تبلیغات قرار نمی دهید بلکه با انتشار محتوای مورد نیاز مشتری اقدام به جذب او می کنید. سپس با توجه به الگوریتم های گوگل کسب و کار خودتان را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهید. استراتژی را یک بار تدوین میکنیم، اما در طول انجام کار به طور مستمر باید یک چشممان روی استراتژی باشد.

به ازای هر بار کلیک بر روی تبلیغات هزینه تعریف شده باید پرداخت شود. اگر شما بتوانید با کمک تکنولوژی دیجیتال فرایند خرید مشتری تان را بهبود ببخشید، به احتمال زیاد این کار تاثیر مثبتی بر درآمد شما خواهد داشت. یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام خرید پیانو دیجیتال از اهمیت بسیاری برخوردار است و متاسفانه کمتر مورد توجه قرار میگیرد، ابعاد پیانو دیجیتال است؛ چراکه پیانوهای بزرگ فضای بسیار زیادی از منزل شما را به خود اختصاص میدهند و موجب برهم خوردن دکوراسیون منزل شما میگردند؛ پس توصیه میکنیم قبل از اینکه برای خرید پیانو دیجیتال اقدام کنید، فضایی را که برای پیانو خود در نظر گرفتید، اندازهگیری کنید و ابعاد پیانو دیجیتال خود را متناسب با آن انتخاب کنید.

پیانوهای آکوستیک دیواری، 1.9 متر عرض و 2.13 متر طول و همچنین پیانوهای گرند 1.5 متر عرض و بین 1.4 تا 2.9 متر طول دارند که بیشک این ابعاد به فضای زیادی برای جایگیری نیاز دارد؛ اما ابعاد پیانو دیجیتال از طول 1 متر تا 1/5 متر و عرض آن از 13 سانتیمتر تا 45 سانتیمتر متغیر است و شما میتوانید با توجه به فضایی که برای قرارگیری پیانو خود در نظر گرفتید، بهترین ابعاد را برای آن انتخاب کنید.